Columnist Jayson DeMers استدلال می کند که وقتی وارد اجرای سئو شد،یک تیم خبره را (ترجیحا مجرد،پیرامون وکالت یا طبابت سئو) استخدام کرد که می تواند همه ی تفاوت ها را ایجاد کند.

بهینه سازی موتور جست و جو (SEO) از هزاران استراتژی های به هم پیوسته و کوچک جداگانه تشکیل شده است.الگوریتم رتبه بندی جست و جوی گوگل در یک نقطه،جایی که میلیون ها نقاط داده ای در سراسر وب برای محاسبه رتبه هر وب سایت نمایه تکامل یافته است.

در مراحل ابتدایی موتور جست و جو ، SEO یک نمونه ی بسیار و تعداد انگشت شماری از تغییرات ساختاری ساده بود که می توانست به راحتی شما را در صفحه ی اول ظاهر کند.امروز شما اگر می خواهید سایت شما تعداد دفعات بیشتری در نتایج جست و جو دیده شود،باید با دقت در مسیر چشم انداز خود و با روش های سازمان دهی شده حرکت کنید.

برای بسیاری از کارآفرینان و بازاریابان،مدیریت این مورد به تنهایی صورت می گیرد.این مشکل با استخدام یک فرد متخصص یا برو سازی قسمتی از کار یا همکاری با آژانس های خارج از تیم رفع می شود و می توان همه این وظایف فردی را اداره کرد.

با این حال،یکی از استراتژی های موثر به دنبال کارشناسان niche fields است، افرادی که تخصص خود را در یکی از زمینه های خاص سئو به نسبت معقول از تجربه و تخصص در همه ی آن ها توسعه داده اند.برخی از سازمان ها توسط مجموعه ای از استادان سوله ی فردی در مکتن ثابت عمل می کنند؛ بنابراین آیا شما به دنبال چننی آژانس هایی هستید یا یا می خواهید یکی از این افراد متخصص را استخدام کنید،این کارشناسان خاص در پیش برد هدف بسیار کارآمد هستند.

در ادامه دلایل اصلی که چرا یک تیم متخصص بهتر از عمومی کارها هستند را برای شما لیست کرده ایم.

عامل و فاکتورهای اصلی سئو چیست؟

عامل زمان

در ابتدا، عامل زمان مطرح است.تلاش برای مدیریت هر کاری و هر تاکتیکی در یک استراتژی گسترده سئو مخصوصا برای کارآفرینانی که می خواهند همه ی کارها را بع تنهایی انجام دهند یک کابوس است.اختصاص دادن بخشی از کار به متخصص سئو صرفه جویی در مقداری از زمان است،اما کار با متخصص نیچ باعث صرفه جویی در کل زمان شما می شود.

با یک عمومی کار شما زمان خود را صرف آموزش و یادگیری نکات جدید سئو می کنید در حالی که متخصصین تمایل به اطلاعات بهتر در حوزه ی تخصص فردی خود دارند.عمومی کارها همچنین یک نوبت کار را روزانه پوشش می دهند، که شامل انجام یک نقش از وظیفه ی گروهی می باشد.متخصصین قادر به انجام کار در مدت کوتاهی از زمان هستند-بعد از این همه آن ها با حوزه ی کاری خود بیشتر آشنا هستند.

عامل مهارت

کار عمومی کارها، معمولن به صورت درهم و برهم است، اما ماهیت کار متخصصین همراه با دقت و بهره وری به اجرا درمی آید.

مشکلات اصلی عمومی کارها:

عمومی کارها به صورت معمول زمان طولانی برای قدرتمند کردن مهارت خود در یکی از زمینه های خاص را ندارند، بنابراین هنگام انجام کار کمتر دقیق و موثر هستند.

عمومی کارها تمایل به خواندن اخبار عمومی سئو دارند و به راحتی می توانند پشت همتایان متخصص خود که با استراتژی جدید وارد می شوند سقوط کنند.
عمومی کارها تجربیات و آشنایی کمتری برای تشخیص و پیدا کردن بهترین استراتژی ممکن برای یک وضعیت دارند.

در اغلب حالات،سطح مهارت خالص متخصصان منجر به اشتباهات کم و نتایج موثر بیشتری خواهد شد.

عامل هزینه

عامل هزینه ممکن است مانعی برای برخی از افراد باشد.بعد از این همه، اگر شما یک تیم با تخصص های فردی برای کار خود استخدام کنید، باید هزینه ای زیادی را نسبت به یک یا دو فرد متخصص کنید.بنابراین اگر شما بودجه ی خود را با دقت بیشتر ی مدیریت کنید می توانید یک تیم متخصص را با هزینه ی مقرون به صرفه تر دور هم جمع کنید.

اگر شما کار خود را قطعه قطعه کنید و فقط متخصصانی را برای کاری که می خواهید انجام دهید استخدام کنید (به عنوان مثال؛ استخدام به صورت پاره وقت یا کار مبتنی بر قرارداد برای حوزه هایی که شما در آن ضعیف هستید) شمتا می توانید پول خود را به صورت دراز مدت پس انداز کنید.همکاری با آژانس هایی که منحصرا با استفاده از متخصصان بسیار ارزان تر و موثر تر از هر استراتژی خواهد بود (برای بیشتر کسب و کارها).

عامل سازمان

در کار با متخصصان یک حرکت نزولی وجود دارد : اگر شما در بسیاری از کارهای عمومی خود کاوش نمی کنید،ممکن است با وقایع روزانه در هر حوزه ی منحصر به فرد هماهنگ نباشید.

در سمت دیگر آن، البته،می توانید در عملیات کاری خود را در سطح بالاتری ببینید. در ۱۰۰۰۰ قدمی خود چشم اندازی از استراتژی سئوی خود را ترسیم کنید،سازمان را ترک کنید و وظایف خود را در سطح کوچکتر در ازای یک چشم انداز بزرگتر انجام دهید.