افزایش نرخ کلیک -سئو , افزایش CTR برای بهبود رتبه بندی سایت

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

اتاقک ثابت آکوستیک سایز بزرگ 210 * 240 * 180 سانتیمتر چه نوع اتاقکی است؟

معرفی کوتاه
اتاقک ثابت آکوستیک سایز بزرگ 210 * 240 * 180 سانتیمتر

اتاقک های آکوستیک ثابت صدابرداران در سایز های مختلفی تولید شده که این محصول سایز بزرگ این اتاقک های آکوستیک ثابت می باشد. اتاقک های آکوستیک صدابرداران با بالاترین کیفیت تولید شده و در سریع ترین زمان ممکن نصب می گردد.

یکی از بهترین محصولات تولیدی  مجموعه صدابرداران اتاقک های آکوستیک می باشد، که در 2 نوع اتاقک آکوستیک پرتابل ( متحرک) و اتاقک آکوستیک ثابت تولید شده و عرضه میگردند که کمک شایانی به هنردوستان و هنرمندان و عموم مخاطبین خود نموده است.

سکوت بی نظیری در اتاقک های آکوستیک صدابرداران را می توان تجربه کرد که در اکثر محیط ها میزان افت انتفال صدا بسته به شرایط آن محیط بین 15 تا 20 db میباشد که به نوبه خود کاهشی قابل ملاحظه برای یک اتاقک میباشد و سکوتی ایده آل را برای انواع کارهای حرفه ای صوتی میتوان شاهد بود.

نکته مهم:
به طور مثال اگر اتاقک در محیطی نصب گردد که صدای محیطی بیرون اتاقک 35db باشد ، با تعاریف بالا میتوان نتیجه گرفت که صدای محیطی داخل اتاقک بین 15 تا 20 db باشد.

تمامی تجهیزات ایزولاسیون ، آکوستیک و مصرفی این اتاقک های آکوستیک از با کیفیت ترین و پرکاربرد ترین محصولات موجود در بازار انتخاب شده است که نتیجه استفاده از این تجهیزات درجه یک در خروجی کار و پس از تکمیل اتاقک های آکوستیک مشاهده می گردد.

اتاقک های ثابت آکوستیک
اتاقک های ثابت آکوستیک برای استفاده در مکان هایی که نیاز به جابه جایی این اتاقک نمی باشد، تولید شده است و در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ تولید شده است. در صورتی که نیاز به جابه جایی اتاقک آکوستیک به مرور زمان دارید بهتر است محصول اتاقک پرتابل آکوستیک را تهیه نمایید.

مواد به کار برده شده در اتاقک های آکوستیک :
اتاقک های آکوستیک از پنل هایی با ابعاد 0.60*2.10 سانتیمتر تولید شده اند، این پنل ها ها از نوعی MDF خاص تولید شده اند، داخل این پنل ها فوم های پلی یورتان  به کاربرده شده است که میتواند در کوتاه و بلند مدت بازدهی بسار مطلوبی را برای مخاطب به ارمغان بیاورد.

تجهیزات آکوستیک به کاربرده شده در این اتاقک های آکوستیک به صورت پیش فرض ابرهای تخم مرغی و یا هرمی با دانسیته بالا بوده که پیشنهاد میگردد در زمان خرید از میان صدها پنل تولیدی مجموعه برای استفاده در داخل اتاقک استفاده نمایید چراکه از لحاظ بصری ابرهای هرمی و یا تخم مرغی ظاهر ساده تری را به نسبت سایر پنل ها دارا میباشند اما از لحاظ فنی تفاوت چندانی میان ابرهای ورقی مثل تخم مرغی و یا هرمی با سایر پنل های جذب کننده یا همان ابزورب نمیباشد.

این اتاقک های آکوستیک دارای پچ پنل هایی با ۲ورودی میکروفن XLR و ۲ورودی هدفون TRS میباشد که در صورت نیاز قابلیت ارتقا به ۴ / ۶ / و یا ۸/ ورودی را نیز دارا میباشد.

پنجره دوجداره مصرفی در این اتاقک ها از مرغوب ترین سازه و پروفیل های موجود در بازار میباشد که خروجی بسیار مطلوبی را بعد از نصب به همراه دارد.

از دیگر ویژگی های این اتاق اکوستیک میتوان به درب لمسه آن اشاره کرد که جدا از جذب صدای بیرونی اتاقک آکوستیک و جلوگیری از نفوذ صدا به آن شکل ظاهری بسیار زیبایی را نیز به همراه دارد.

و در آخر روشنایی و نور تامین شده در اتاقکهای آکوستیک با سقف کوب های روکار SMD بوده که با کنتراست نوری 4000کیلو محیطی مناسب با نوری یکدست را برای ضبط های تصویری به همراه خواهد داشت.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت صدابرداران مراجعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابراهیم حنفی

تسمه کش تمام اتوماتیک PP-PET H45L چه ویژگی های دارد؟

 

تسمه کش تمام اتوماتیک دستی در انواع مختلف تولید می شوند و توسط شرکت ها و برند های متفاوتی به بازار عرضه می شوند و کیفیت های مختلفی دارند .

راهنمای خرید تسمه کش تمام اتوماتیک دستی

تسمه کش تمام اتوماتیک دستی در کیفیت های مختلف تولید می شوند به خاطر همین موضوع شما باید هنگام خرید دقت بالایی داشته باشید .

توجه داشته باشید که تسمه کش خود را از کدام نمایندگی و فروشگاه خریداری می کنید ، چون برخی از فروشگاه ها خدمات و ضمانت های لازمه را به مشتریان خود نمی دهند .

ولی شرکت ایران پک تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت به شما مشتریان عزیز عرضه می کند و البته تمامی محصولات خود را با ضمانت عرضه می کند و شما دیگر نگرانی از جانب گارانتی و ضمانت نخواهید داشت .

و البته ایران پک تمامی محصولات خود را به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه گری عرضه می کند و شما مشتری عزیز دیگر هزینه ی اضافی برای واسطه گری پرداخت نمی کنید و محصول را با قیمت واقعی ان خریداری می کنید .

شما می توانید این محصوا را از سایت ایران پک با ضمانت شرکت ایران پک و با قیمتی باور نکردنی خریداری کنید و خرید موفقی داشته باشید . می توانید از تسمه های دیگر مانند ( تسمه کش اتوماتیک / نیمه اتوماتیک / دستی و شارژی و . . . را می توانید در سایت دیدن فرمایید .

این مدل از تسمه کش های دستی دارای باتری های مخصوص می باشند که به صورت برقی و اتوماتیک کار می کنند یعنی دیگر نیازی به قدرت دست نیست و شما می توانید به راحتی بسته بندی خود را انجام دهید و بعد از هربار کار می توانید باتری تسمه کش را شارژ کرده و برای دفعات بعدی اماده کنید .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://iranpack.net/pp-peth45/ مراجعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابراهیم حنفی

ایزولاسیون دیوار به چه شکلی انجام می شود؟

ایزولاسیون دیوار در طرح ها و مدل های مختلف صورت می گیرد و ممکن است زمان بر باشد و یا در زمان بسیار پایین تمام شود .

ایزولاسیون اکوستیک برای ساخت و اجرای اتاق های اکوستیک و یا سالن های اکوستیک به کار می رود و کاربرد های بسیار زیادی دارند ، ایزولاسیون دیوار برای جلوگیری و کاهش عبور صدا و پژواک از دیوار ها به کار می رود ، اتاق های اکوستیک باید از جهت های مختلف ایزوله شوند تا صدا به ان ها وارد نشود .

ایزولاسیون دیوار باعث افزایش کیفیت صدا در اتاق های اکوستیک می شود و کاربرد های زیادی در زمینه شغلی صدا برداری ، خوانندگی ، سینما ، و موسیقی دارد ، چون تمامی این گزینه ها برای ضبط کار های خود به صورت حرفه ای به اتاق های اکوستیک نیاز دارند تا کیفیت کار خود را افزایش دهند .

عایق بندی دیوار چگونه صورت می گیرد ؟

ایزولاسیون دیوار در اولین مرحله اینگونه می باشد ، متخصصین ایزولاسیون دیوار متراژ و محاسبات مخصوص کار را انجام می دهند و بعد از ثبت مقادیر مورد نظر نوبت می رسد به خرید و تهیه تجهیزات ایزولاسیون دیوار ولوازم جانبی برای اجرای کار ، ( البته گروه صدا برداران این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است که با مراجعه به سایت بدون مراجعه حضوری تمامی تجهیزات و لوازم جانبی خود را خریداری کنید ) بعد از مرحله تهیه مواد اولیه برای اجرا نوبت می رسد به اجرای کار ، که باید توسط متخصصین مجرب صورت بگیرد تا نتیجه مطلوبی داشته باشد و مشتری از خروجی کار راضی باشد .

اطلاعات بیشتر در سایت صدابرداران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابراهیم حنفی