ثبت سایت در گوگل

ثبت سایت در گوگل

روش های متفاوتی برای بالا بردن بازدید سایت ها وجود دارد که همگی بستگی به یک اصول سئو سازی درست و استاندارد است.موتورهای جست و جو این گونه سایت ها را شناسایی کرده و محتوای آن ها را ایندکس می کند و پس از جست و جوی کاربران مطالب ایندکس شده را در نتایج جست و جوی خود نمایش می دهد که قاعدتا باعث افزایش بازدید سایت می شود.
معمولا هر سایت پس از ایجاد شدن بلافاصله در فهرست ایندکس موتورهای جست و جو قرار نمی گیرد.اما این موتورهای جست و جو برای کاربران امکانی را فراهم کرده اند تا بتوانند سایت خود را به صورت دستی در فهرست سایت های ایندکس شده ی موتورهای جست و جو قرار دهند.
می توانید توسط فرمی که در لینک زیر قرار داده شده است فرایند ایندکس و ثبت شدن سایت و محتوای سایت خود را در ۷۰ موتور جست و جوی معتبر و مشهور تسریع ببخشید.
http://www.submitexpress.com/free-submission.html
پس از وارد شدن به لینک بالا، در فرمی که برای شما باز می شود، کافیست آدرس اصلی سایت و ایمیل خود را وارد کرده و دکمه ی ثبت را کلیک کنید.این کار معمولا چند دقیقه ای به دلیل کامل شدن مراحل ثبت نام طول می کشد.
توجه: صفحه ی ثبت نام را تا کامل شدن مراحل ثبت نام نبندید، تا این مراحل به صورت کامل ثبت شوند.
پس از وارد کردن آدرس اصلی سایت و ایمیل خود دکمه ثبت را بزنید و صبر کنید تا مراحل ثبت انجام شود. این کار چند دقیقه ای طول می کشد .توجه داشته باشید صفحه مربوطه را تا هنگام نمایش کامل نتایج ثبت شدن ، نبندید.

گوگل: نشانی وب خود را درج کنید – Google

و نیز درباره اینکه آیا و چه زمان این نشانی در فهرست به ثبت می رسد قولی نمی دهیم. … یادآوری: تنها نشانی صفحه ی نخست یا سرآغاز سایت شما مورد نیاز است، لازم نیست  …